środa, 7 listopada 2012

Zadrapania, przetarcia, rysy na skórze, odbarwienia - Saphir JUVACUIR (produkt doskonały)


Zadrapania, przetarcia, rysy na skórze, odbarwienia  ... buty do wyrzucenia, kierownica do obszycia lub wymiany, skórzany fotel do wymiany lub kosztownej renowacji, portfel do wymiany, kurtka do szafy, torebka do śmietnika ... nic bardziej mylnego. W wielu przypadkach rozwiązanie problemu jest banalnie proste, szybkie skuteczne i tanie. Ale to wszystko nic - ileż satysfakcji mamy, kiedy sami przywrócimy do życia ulubione przedmioty :) 

Produkt, który zaskoczył już niejednego fachowca i zachwycił tysiące zadowolonych klientów, którym wcześniej nikt nie wyjaśnił, jak prosta i przyjemna może być renowacja skór licowych. Saphir JUVACUIR umożliwia przeprowadzenie renowacji we własnym zakresie, w szybki, trwały i skuteczny sposób.

Przykład zastosowania na butach



Juvacuir 75ml SAPHIR - Balsam do renowacji, odnowy koloru, mocno koloryzujący



Balsam do renowacji skór gładkich, które posiadają przebarwienia, ślady zużycia czy przetarcia. Odnawia, ożywia kolor. Doskonały również do wykończenia przemalowywanych powierzchni skórzanych. W skład barwnika wchodzą żywice i wosk pszczeli, dzięki czemu produkt wnika głęboko, przywracając skórze oryginalny kolor.  Produkt nie powinien być używany do codziennej pielęgnacji, lecz do gruntownej renowacji skóry. Polecany do każdego rodzaju skóry gładkiej. Produkt łatwy w użyciu z bardzo wytrzymałym pigmentem. 
Piekielnie silny pigment sprawia, że produkt sprawdza się przy renowacjach przetartych kierownic, tapicerek, obuwia, odzieży skórzanej, galanterii ... Środek wyjątkowo uniwersalny. 
Kilka przykładów, w których produkt został zastosowany:



Film, na którym bardzo dokładnie widać zasadę działania i prostotę zastosowania balsamu
Saphir JUVACUIR

Tylko do końca listopada 2012r produkt do kupienia w wyjątkowo promocyjnej cenie w sklepie multirenowacja.pl
*Promocja aktualna do 30.11.2012 lub do wyczerpania zapasów

36 komentarzy:

  1. Zrobiło wrażenie i przetestowałem. Super jest ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam buty lakierowane koloru beż, pojawiły mi się odbarwienia, po otarciach but o but koloru rudego, proszę o pomoc co zrobić, czy opisywany produkt jest na to? potrzebuje zlikwidować te odbarwienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Do skór lakierowanych rekomendowane są specjalne produkty. Proszę wysłać kilka fotek obrazujących problem mailem. W odpowiedzi polecimy konkretne rozwiązanie - kontakt:
      http://multirenowacja.pl/webpage/kontakt.html

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam buty Nike Mandara kolor bezowy. jest to skóra naturalna jak podaje producent , a dzisiaj otarlem jednym butem i mam czarna ryse czy tam smuge . Czy te preparaty sa wstanie mi pomoc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaskowe, beżowe Mandary zazwyczaj wykonane są z nubuku i w takim przypadku nieco innych środków potrzebują. Proponuję podesłać na adres sklepu fotkę butów z zapytaniem i poczekać na rekomendacje.

      Ewentualnie odpowiedzi można poszukać tu:
      http://www.wbutach.pl/forum/27-sztuka-piel%C4%99gnacji-i-nie-tylko/

      Usuń
  5. Mam na kanapie brazowe bordo jaśniejsze odrapanie .szklanka z klejacym plynem (kawa)przyschla i podnoszac ja zostal jany okrag . Co z tym zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłać fotki obrazujące problem do multirenowacja.pl - postaramy się zasugerować optymalne rozwiązanie.

      Usuń
  6. Witam, mam kurtkę skórzaną (skóra owcza) , skóra jest bardzo miękka ale też dość delikatna i niestety ma lekkie zadrapanie-zadarcie, czy ten specyfik jest w stanie pomóc?Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również proszę o przesłanie fotografii obrazujących problem do multirenowacja.pl (e-mail). Postaramy się zarekomendować optymalne rozwiązanie.

      Usuń
  7. Witam,mam Jordany 5 Retro Fire Red Black,które niestety popękały(biała skóra) w miejscach zagięć palców od codziennego użytkowania,co pogorszyło stan wizualny obuwia.czy są jakieś metody,pasty czy oleje,mogące trwale uzupełnić te ubytki i zakonserwować buty tak,żeby uniknąć podobnych uszkodzeń? z góry dzięki za solidną wiedzę w tej kwestii,bo buty są dość drogie i niestety nie stać mnie na wyrzucenie ich do kosza po jednym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilu, prześlij proszę do nas e-mailem kilka zdjęć obrazujących problem. Postaramy się pomóc.

      Usuń
  8. Witam mam kanapę w kolorze fuksji. Klientka usiadła z farbą na włosach i farba poplamila kanapę. Czy wasz specyfik pomoże mi na to zabrudzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podesłać kilka fotek obrazujących zarówno problem, jak i kolor skóry na e-mail sklepowy. Postaramy się pomóc.

      Usuń
  9. Witam
    Czy wasz produkt przywróci kolor mojej torebce, która została polana zmywaczem do paznokci, to moja jedyna nadzieja aby nie wyrzucać 4 miesięcznej pięknej torebki skórzanej.
    Bardzo proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od rodzaju skóry oraz stanu "obrażeń". Proszę podesłać kilka fotek obrazujących zarówno problem, jak i kolor skóry na e-mail sklepowy. Postaramy się pomóc.

      Usuń
  10. Witam, czy produkt z tego artykułu pomoże na plamę po czarnym kremie na brązowych butach? Saphir Renomat tylko delikatnie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również poprosimy o fotografię obrazujących problem na e-mail sklepowy. W odpowiedzi prześlemy rekomendację. Sposobów może być kilka, ale lepiej najpierw zobaczyć z czym konkretnie mamy do czynienia.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Mam duży problem.Otóż wnuczek pomalował kremowa skórzana tapicerkę na kanapie i ja próbowałam oczyścić zwykłym kremem do twarzy ale to miejsce odbarwilo się i co mam teraz zrobić czy jest na to jakaś rada? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosimy o fotografię obrazujących problem na e-mail sklepowy. W odpowiedzi prześlemy rekomendację.

      Usuń
  14. Witam.Proszę o poradę skórzaną sofa koloru rudego została poplamiona czystym spirytusem i pojawiły się jasniejsze plamy jak przywrócić kolor. DZIĘKUJĘ ZA POMOC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosimy o fotografię obrazujących problem na e-mail sklepowy. W odpowiedzi prześlemy rekomendację.

      Usuń
  15. witam,moja sofa z ekoskóry się przetarła,kolor jasny kremowy, czy jest na to rozwiązanie jakieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosimy o fotografię obrazującą problem na e-mail sklepowy. W odpowiedzi prześlemy rekomendację.

      Usuń
  16. Witam,przetarlam wacikiem nasączonym zmywaczem do paznokci torebke(skóra lakierowana) ,pozostały odbarwienia..czy jest jakiś preparat który mógłby to naprawić?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciemno ciężko cokolwiek podpowiedzieć. Poprosimy o fotografię obrazującą problem na e-mail sklepowy. W odpowiedzi prześlemy rekomendację.

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. mój problem polega na tym... moje meble skórzane{fotel} został przypadkowo oblany lakierem do paznokci i chciałabym go usunąć albo zbliżyć kolorem tego lakieru do koloru wypoczynku a jest on brązowy z cieniami bordu. Pomożecie mi Państwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosimy o fotografie obrazujące problem na e-mail sklepowy. W odpowiedzi prześlemy ewentualne rekomendacje lub polecimy punkt renowacyjny, który z takim problemem może sobie poradzić.

      Usuń
  19. Witam, mam lekkie przetarcie, zadrapanie na rekawie skorzanej kurtki, jest wykonana ze skory licowej. To zadrapanie w zaden sposob fizyczny nie zniszczyl skory, tylko widac takie odbarwienie - kurtka ma kolor czarny, zadrapanie wyglada szaro, zupelnie jak plama. Czy ten produkt pomoze przywrocic oryginalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien pomóc, ale podeślij najlepiej Paulino na nasz adres e-mail kilka fotografii obrazujących problem. Łatwiej będzie o rekomendację.

      Usuń
  20. Witam kupiłam kurtkę ze skóry zamszowej. Wyprałam ją delikatnie ręcznie lecz niestety pojawiły się odbarwienia. Gdzieniegdzie skóra jest jaśniejsza. Czy można to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilka produktów, które są przebarwione ale myślałem że to już jest nie do odratowania ale po Twoim wpisie jest nadzieja.

    OdpowiedzUsuń